Reklamační řád

 1. Obecné ustanovení

Reklamační řád

1. Úvod

Reklamační řízení se řídí tímto reklamačním řádem, který vychází ze zákonné úpravy občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele. Tento reklamační řád má přednost před dispozitivními ustanoveními zákonné úpravy. Ostatní otázky a otázky tímto řádem výslovně neupravené se řídí zákonnou úpravou.

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu. Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou uvedenou v záručním listu, vždy však minimálně v délce 24 měsíců.

Neprodleně po obdržení zásilky - zboží je kupující povinen toto zboží zkontrolovat. Pokud kupující zjistit závadu na zboží, či rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, je povinen kontaktovat prodejce písemně na adresu uvedenou na nákupní faktuře nebo telefonicky (+420 601 240 420 ) či na mail info@zlatnictvikleopatra.cz. Zaměstnanci prodejce s kupujícím reklamaci okamžitě projednají. Oznámení je třeba učinit okamžitě a bez zbytečného odkladu.

2. Místo uplatnění reklamace

Reklamaci vady výrobku kupující uplatňuje ve firmě provozovatele internetového obchodu. Pro uznání záruční opravy výrobku je nutné doložit vadný výrobek s přesným popisem závady, řádně vyplněný a potvrzený záruční list od výrobce zařízení a doklad o nákupu zboží. Nevyplněný záruční list je neplatný.

3. Způsob uplatnění reklamace

Kupující uplatní reklamaci protokolárním předáním vadného zboží na prodejně společnosti, případně tedy zasláním vadného zboží (nikoli dobírkou!) spolu s kopií faktury a dalšími doklady na adresu prodejny společnosti.

Reklamované zboží kupující zašle na adresu společnosti či prodejny prostřednictvím České pošty či jiné doručovací společnosti, a to běžným obchodním balíkem nebo pomocí kterékoliv zásilkové služby (PPL, DPD a pod.). Pokud bude reklamace zaslána dobírkou nebude tato zásilka prodávajícím přijata. Prodávající doporučuje zboží pojistit a dobře zabalit, neboť za případné poškození či ztrátu při přepravě, nenese prodávající žádnou odpovědnost a zboží by tak nemuselo být vůbec přijato prodávajícím do reklamace.

Pro uplatnění reklamace je třeba:

1.

doložit doklad o nákupu zboží

2.

originální záruční list reklamovaného výrobku (námi řádně vyplněný - typ výrobku, sériové číslo pokud jej výrobek má, datum prodeje, razítko, podpis)

3.

vyhovující obal (pokud možno originální)

4.

přesný popis závady (pokud možno i s upřesněním za jakých podmínek se závada projevuje)

Záruční oprava:

Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dnů od převzetí zásilky.

Kupující může žádat o výměnu věci nebo vrácení peněz v případě, že jde o vadu odstranitelnou jen tehdy, pokud kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci opětovně vyskytla 3x stejná uznaná vada po opravě věci nebo 4 různé uznané závady nebo je zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem nebo autorizovaný servis nestihne záruční závadu odstranit v termínu 30-ti dnů . Ve všech případech je nutno s reklamovanou věcí předložit doklad o nákupu, záruční list reklamovaného výrobku, čitelné a kompletní opravné listy k výrobku z předchozích reklamací.

Reklamační technik rozhodne o způsobu řešení reklamace pokud možno ihned při převzetí zboží do reklamace nebo ve složitých případech bez zbytečného odkladu na základě odborných vyjádření výrobce, dodavatele či autorizovaného servisu, tedy doba potřebná k odbornému posouzení závady a jejímu otestování. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dní ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží prodejce obdržel - osobním předáním nebo poštovním balíkem).

Technik může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou (závisí na rozhodnutí reklamačního technika, kupující se však takového vyřízení své reklamace nemůže domáhat).

Prodejce si vyhrazuje právo nahradit vadné či neopravitelné zboží zbožím jiným, se stejnými nebo lepšími parametry v případě, že stejný produkt není nadále dostupný, případně se již nevyrábí.

Reklamační řízení končí dnem doručení vyřízené reklamace kupujícímu nebo uzavřením reklamace a přichystáním zboží k osobnímu odběru kupujícímu, pokud bylo do reklamace přijato přímo na sídle či pobočce společnosti od kupujícího a tento souhlasil s převzetím zboží z reklamace tímto způsobem a byl o vyřízení reklamace informován telefonicky nebo e-mailem.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět se stanoviskem našeho pracovníka, který reklamaci vyřizoval. V případě opakované a zjevně neoprávněné reklamace budou kupujícímu účtovány nutně vynaložené náklady za každou takovou reklamaci. Toto se týká také případů, kdy bude do reklamace zasíláno opakovaně zboží bez dokladu o nákupu a přesného popisu závady.

Zboží zaslané do reklamace bude kupujícímu opraveno nebo vyměněno na základě předchozí telefonické domluvy, případně budou na bankovní účet kupujícímu vráceny peníze. Opravené či vyměněné zboží bude kupujícímu na náklady prodejce zasláno zpět do 30 dní ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží prodejce obdržel od kupujícího).

Placená oprava:

Je-li výrobek reklamován po uplynutí záruční doby nebo byla-li vada způsobena kupujícím, případně byla vada způsobena vlivy, které nespadají do záručních podmínek výrobce produktu ( např. mechanické poškození, nesprávné zacházení atd. ), jedná se o placenou opravu. V tomto případě bude kupující obeznámen s tím, že bude jeho oprava placená a také, že mu může být účtován poplatek za diagnostiku závady v závislosti na servisním středisku, které bude opravu provádět, a za poštovné a balné. Cena samotné opravy bude kupujícímu sdělena předem telefonicky nebo e-mailem. V případě neschválení ceny opravy bude zákazníkovi účtován jen poplatek za diagnostiku a za dopravné a oprava provedena nebude.

4. Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy v režimu spotřebitelských smluv

Prodejce - provozovatel internetového obchodu poskytuje na veškeré zboží prodané prostřednictvím svého internetového obchodu garanci vrácení peněz po dobu 14-ti dnů od zakoupení zboží. Do garance nejsou započítávány náklady spojené s dopravou a expediční poplatky. Garance se nevztahuje na zboží poškozené, nefunkční a použité.

Podmínky pro vrácení peněz:

1.

zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a bez známek užívání nebo opotřebování včetně nepoškozeného obalu, nevykazující mechanickou či jinou závadu, schopné dalšího prodeje, nesmí být potvrzený záruční list

2.

Nevztahuje se na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo speciálně pro jeho osobu

3.

zásilka, kterou se prodejci vrací zboží od kupujícího je nutné doručit prodejci nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení tohoto zboží kupujícím

4.

ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie nákupního dokladu ke zboží, které kupující vrací

5.

prodejce vrací pouze kupní cenu zboží a poštovné včetně balného pokud bylo účtováno, nikoli zaplacené zpětné poštovné.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží bude kupní cena vráceného zboží zaslána složenkou nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží prodejcem.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodejce moct akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

5. Shoda s kupní smlouvou

V případě, že při převzetí zboží kupujícím není toto ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu, odpovídajícího kupní smlouvě, a to dle požadavku kupujícího buďto výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem 10. 4. 2007 a platí na území České republiky.

 

Sortiment

Hlavní menu

Statické stránky

 

Otevírací doba
 Po - Pá  9 - 17 hod


   

 

19.02.- 23.02.2018,
 ZAVŘENO kamenná prodejna
DOVOLENÁ
e-schop objednávky
pošleme 26.02.2018

 


 

Dohoda s PÚ

 
- návštěvník
 

Jak koupit prstýnek a přitom sledovat ten úžasný moment překvapení?

 

To musíte vědět velikost. Zjistit velikost jejího prstýnku bez zeptání není zase tak složité, jak to může nejdříve vypadat. Je několik řešení. Ujasněte si na jaký prst pravé nebo levé ruky prsten chcete a mějte na paměti že každý prst je jiný.

Velikost prstenu tedy v čísle znamená obvod vnitřku prstenu v milimetrech.

Půjčte si ho.
Nejpřesnější je půjčit si prstýnek a doběhnout do prvního zlatnictví a nechat si velikost změřit.

Obkreslete si ho.
Obtáhněte si vnitřek prstene tužkou na kousek papíru. Pozor je potřeba být přesný.
Z nákresu změříme vnitřní průměr a spočítáme obvod.

Změřte ho.
Pokud máte posuvné měřítko (šupleru) změřte přesný vnitřní průměr a dosadíme  ho do vzorečku pro spočítání obvodu: vnitřní průměr v mm   x   3,14  =  velikost 

Nasaďte si ho.
Jednoduše si nasaďte její prsten na svůj prst a na místě, kdy už nepůjde dále, si udělejte čárku propiskou. Pozor na  umytí rukou.

Nebojte se zeptat o kolik velikostí lze prsten, který se Vám líbí zvětšit či zmenšit. Je to různé, ale všeobecně lze říci, že je to o dvě čísla nahoru i dolů. Může to být, až mnohonásobně více.   Prostě se ptejte a ptejte.

Zásnubní prsten.
Se nosí na prsteníčku levé ruky. V tomto případě na stejný prst by měl přijít prsten snubní, ale toto nedoporučuji, jelikož dochází k odírání obou prstenů o sebe. Z tohoto důvodu vybírejte zásnubní prsten tak, aby šel zvětšit na prostředníček,  nebo prsteníček pravé ruky.

Snubní prsten.
Dnešní trend je co snubní prsten to originál. Vybírejte tak, aby vydržel na celý život. Ptejte se na zvětšení a popřípadě možnost opravy povrchu. Matný nošením vyleštíte a lesklý poškrábete.

Dobrý prodejce by Vás na úskalí výběru měl upozornit, ale věřte že jsme jenom lidé a proto se ptejte a ptejte!!!!!